Stvarna srdačnost

Klaus Kobjoll: Stvarna srdačnost Srdačnost

U zadnje vrijeme se sve više poslodavaca okreću kvaliteti usluge i ljubaznosti osoblja. Sve češće možemo susresti pojam „service culture“, uslužnost, orijentiranost prema klijentu i slično. Ne radi se više o tome da su samo hoteli orijentirani prema klijentu, to su počeli biti trgovački lanci, IT kompanije, kompanije koje se bave robom široke potrošnje… Autor ove knjige, Klaus Kobjoll, je u tome i uspio. Njegov hotel, Schindlerhof, već je sedmi put proglašen najboljim kongresnim hotelom u Njemačkoj.

U svojoj knjizi Kobjoll otkriva tajnu svog uspjeha – kako je od male obiteljske tvrtke izrastao u veliki hotel i kongresni centar. Kobjoll priča o tome zašto ima oduševljenje zaposlenike, na koji način dolazi do njih i kako ih zadržava. Ima interesantne načine pristupa prilikom zapošljavanja djelatnika, kasnije njihovog školovanja i napredovanja.  Kobjoll se, kao što samo ime knjige govori, posebno fokusirao na srdačnost. Ona je u njegovoj knjizi, kao i u njegovom poslu – autentična. To nije „američka“ srdačnost koja je naučena, nego je doista odraz zadovoljstva njegovih djelatnika. Naziv knjige je Wa(h)re Herzlichkeit, kod nas je prevedena kao Srdačnost kao roba, a možemo se i prevesti kao Stvar(na) srdačnost.

Ova knjiga će osobito inspirirati HR djelatnike, kao i managere iz uslužnog segmenta djelatnosti. Toplo ju preporučamo jer je štivo koje se lako čita i to je štivo iz kojeg se brzo uči. Klaus Kobjoll je nakon osobnog poslovnog uspjeha kao jedan od vodećih svjetskih hotelskih managera, počeo držati predavanja o srdačnosti diljem svijeta. Zanimljiv intervju s Klausom Kobjollom imao je Goran Milić u ciklusu emisija „A sad u Europu!“.